Anunț public pentru ocuparea prin concurs a unei funcții publice, de execuție, vacante în cadrul Unității Administrativ Teritoriale Comuna Fârliug

Unitatea Administrativ Teritorială Comuna Fârliug organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice, de execuție, vacantă, perioadă nedeterminată, după cum urmează:
1. Denumirea funcției publice de execuție vacantă:
CONSILIER, clasa I grad profesional, ”PRINCIPAL” Compartimentul
CONTABILITATE, BUGET, FINANȚE, PATRIMONIU, IMPOZITE ȘI TAXE în cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Fârliug.
2. Probele pentru concurs:
– selecție dosare
– proba scrisă
– interviu
3. Condițiile de desfășurare a concursului:
3.1. Locul de desfășurare a concursului:
– la sediul U.A.T. Comuna Fârliug, județul Caraș-Severin : Comuna Fârliug, sat Fârliug,
nr.80, județul Caraș-Severin
3.2. Probele concursului, data și ora desfășurării:
– selecție dosare : – în termen de maxim 5 zile de la expirarea termenului de depunere a
dosarelor de concurs. (în perioada 08.02.2022 – 14.02.2022)
– proba scrisă : 18.02.2022 – ora 1000 – la sediul U.A.T. Comuna Fârliug, județul CarașSeverin: Comuna Fârliug, sat Fârliug, nr.80, județul Caraș-Severin
– interviu : 23.02.2022 – ora 1000 – la sediul U.A.T. Comuna Fârliug, județul Caraș Severin: Comuna Fârliug, sat Fârliug, nr.80, județul Caraș-Severin.
3.3. Data până la care se pot depune dosarele de înscriere:
Dosarele de concurs se depun în maxim 20 de zile de la data publicării anunțului pe site-ul
Agenției Naționale a Funcționarilor Publici și pe site-ul Primăriei comunei Fârliug, în perioada
18.01.2022 – 07.02.2022, ora 1600, la sediul Primăriei comunei Fârliug, județul Caraș-Severin.
4. Condiții de participare la concurs:
4.1. Condițiile generale : candidații trebuie să îndeplinească condițiile prevăzute de art.
465, alin.1 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ cu modificările și completările
ulterioare:
a) are cetățenia română și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta de minimum 18 ani împliniți;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) este apt din punct de vedere medical și psihologic să exercite o funcție publică. Atestarea
stării de sănătate se face pe bază de examen medical de specialitate, de către medicul de familie,
respectiv pe baza de evaluare psihologică organizată prin intermediul unităților specializate
acreditate în condițiile legii;
f) îndeplinește condițiile de studii prevăzute de lege pentru ocuparea funcției publice;
g) îndeplinește condițiile specifice pentru ocuparea funcției publice;
h) nu a fost condamnată pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului
sau contra autorității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni care împiedică înfăptuirea
justiției, infracțiuni de fals ori a unei infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face-o incompatibilă
cu exercitarea funcției publice, cu exceptia situației în care a intervenit reabilitarea, amnistia postcondamnatorie sau dezincriminarea faptei;
i) nu ia fost interzis dreptul de a ocupa o funcție publică sau de a exercita profesia ori
activitatea în executarea căreia a savârșit fapta, prin hotărâre judecătorească definitivă, în condițiile
legii;
j) nu a fost destituită dintr-o funcție publică sau nu i-a încetat contractul individual de muncă
pentru motive disciplinare în ultimii 3 ani;
k) nu a fost lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de
legislația specifică.
4.2. Condiții specifice:
– Studii: studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniu economic.
– Vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: 5 ani;
Probe pentru concurs :
Concursul constă în trei probe eliminatorii şi anume :
1. – selecția dosarelor; (neîndeplinirea unei condiții generale de concurs sau a unei condiții specifice de concurs atrage automat eliminarea);
2. – proba scrisă;
3. – interviul.
Bibliografie concurs, atribuții conform fișei postului și depunere dosare concurs
BIBLIOGRAFIE
1. Constituția României, republicată
2. Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările şi completările ulterioare, Partea I, Partea a III-a, Partea a VI-a Titlul I şi II
3. Ordonanţa Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea şi sancţionarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de şanse şi de tratament între femei şi bărbaţi, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
5. Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, Titlul IX – Impozite si Taxe Locale, Cap. I. –
Cap. XII, republicată , cu modificările şi completările ulterioare
6. Hotărârea Guvernului nr. 1/2016 – Partea II, pentru aprobarea Normelor metodologice
de aplicare a Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal
7. Legea nr. 207/2015 privind Codul de Procedura Fiscala, republicata, cu modificările şi completările ulterioare
8. Ordonanța nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravențiilor, cu modificările și completările ulterioare
9. Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolventei si de insolventa, cu modificările si completările ulterioare
10. Ordin MDRAP nr. 3097/2016 pentru aplicarea prevederilor art 46 alin (8) si art 47
alin (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de Procedura Fiscala, republicata, cu modificările si completările ulterioare.
Tematica de concurs: bibliografia va fi studiată integral.
Bibliografia, tematica, atribuțiile prevăzute în fișa postului, precum și alte date necesare desfășurării concursului se afișează pe pagina de internet. Atribuțiile postului prevăzute în Fișa postului pentru funcția publică de execuție CONSILIER, clasa I grad profesional, ”PRINCIPAL” din Compartimentul CONTABILITATE, BUGET, FINANȚE, PATRIMONIU, IMPOZITE ȘI TAXE

Condițiile de lucru ale postului:
Programul de lucru: 8 ore/zi , 40 ore /săptămână

PRIMARUL COMUNEI FÂRLIUG,
Ec. SĂRĂOR Elena-Adriana

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/