Anunț public

anunt public în stiri de timisoara si Resita

În conformitate cu prevederile art. 7 alin. 7, lit. (a), din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, Comuna Bucosnita, în calitate de autoritate contractantă, invită operatorii economici să depună ofertă în vederea atribuirii, prin achiziție directă, a contractului având ca obiect:

Achiziție echipamente digitale in cadrul proiectului: „ DOTAREA CU MOBILIER, MATERIALE DIDACTICE ȘI ECHIPAMENTE DIGITALE A UNITATII DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DIN COMUNA BUCOSNITA – SCOALA GIMNAZIALA PETROSNITA”, conform liniei de investii I.9, defalcată pe doua loturi astfel:
Lot 1: Achizitie echipamente digitale pentru salile de clasa (I.9);
Lot 2: Achizitie echipamente digitale pentru laboratorul de informatica (I.9), cod C.P.V. 30236000-2 Diverse tipuri de echipamente computerizate (Rev.2)
Tip anunț: achizitie directă
Tip contract: furnizare produse
Valoare estimata (lei fara TVA):

Denumire lot/ Valoare estimata / lot

Lot 1: Achizitie echipamente digitale pentru salile de clasa (I.9) 177.250,00
Lot 2: Achizitie echipamente digitale pentru laboratorul de informatica (I.9) 74.403,00
Valoare estimata totala 251.923,00

Descriere contract:
Primaria Comunei Bucosnita, intentioneaza sa achizitioneze echipamente digitale pentru Scoala Gimnaziala petrosnita si unitatilor de invatamant arondate acesteia, conform contractului
de finantare 1917 DOT ⁄ 2023.
Conditii referitoare la contract: conform caiet de sarcini
Conditii de participare: conform caiet de sarcini Pagina 2 din 2
Criterii de atribuire: cel mai bun raport calitate pret
Termen limită depunere oferte: 10.09.2024 ora 12:00

Modul de prezentare a ofertei:
La întocmirea ofertelor, ofertanții trebuie să respecte toate cerințele menționate la punctul 5 din cadrul Caietului de sarcini, precum și completarea tuturor formularele atașate la
documentatia de atribuire.
Notă: Operatorii economici trebuie să fie înregistrați în S.E.A.P. la data depunerii ofertei

Informații suplimentare

Operatorii economici interesati in a depune oferta vor analiza cerintele din cadrul caietului de sarcini. In acest sens, se va solicita caietul de sarcini si anexele acestuia pe adresa de e-mail a primariei.
In cazul in care operatorii economici consideră necesar solicitarea unor clarificari cu privire la documentatia de atribuire, acestia vor transmite in scris, pe adresa de e-mail a primariei o adresa în acest sens.

Modalitatea de selectare a ofertei castigatoare:
După primirea ofertelor înainte de termenul limită stabilit, comisia de evaluare va proceda la evaluarea ofertelor in conformitate cu cerintele din cadrul caietului de sarcini.
Oferta care nu indeplineste cerintele din cadrul caietului de sarcini va fi respinsa.
Oferta castigatoare va fi considerata cea care indeplineste cerintele impuse prin documentatia de atribuire si va detine cel mai mare punctaj in clasament.
Ulterior, desemnarii operatorului economic câştigător, autoritatea contractantă va iniţia procedura de achiziţie publică în S.E.A.P., acordandu-se un termen de 2 zile pentru a raspunde.
In cazul in care, ofertantul castigator nu va raspunde la achizitia din SICAP in termenul prestabilit, autoritatea contractanta va proceda la desemnarea ofertei castigatoare ofertantului
clasat pe locul 2 in clasament.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/