Anunț concurs privind ocuparea unor posturi vacante

anunt angajare (2)
STPT job 1000x200

 

Primăria Orașului Băile Herculane, cu sediul în orașul Băile Herculane, str. M. Eminescu nr. 10, județul Caraș-Severin, organizează concurs pentru ocuparea unor funcții contractuale vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, după cum urmează:

CONDIŢII DE DESFĂŞURARE

PROBA SCRISĂ – 29,03,2023

ORA- 10,00

LOCUL – Primăria oraşului Băile Herculanei

INTERVIU CANDIDAT ADMIS

DATA – 03.04.2023

ORA- 10,00

LOCUL- Primăria oraşului Băile Herculane

DENUMIREA POSTULUI: Inspector de specialitate IA

NUMĂRUL POSTURILOR: 4 posturi vacante

NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție

COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Compartiment Programe, Inspecția Mediului, Monitorizarea Serviciilor Comunitare de Utilitate Publică, Expert Rromi, Administrație Publică, Relații cu Publicul și Informare Cetățeni

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână

PERIOADA: determinată

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:

-Studii universitare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă

– Vechime în muncă – 1 an

– Cunoştinţe de operare/programare pe calculator: Excel, Word, Internet Explorer – nivel mediu

– Abilităţi, calităţi şi aptitudini necesare: atenţie distributivă, disponibilitate pentru muncă în echipă, rezistenţă la efort fizic şi intelectual şi loialitate faţă de interesele instituţiei

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) Curriculum Vitae, model comun european.

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:

1. Publicarea anunțului 07.03.2023

2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Primăria Orașului Băile Herculane, cu sediul în orașul Băile Herculane, str. M. Eminescu nr. 10, județul Caraș-Severin, Compartiment Resurse Umane, Salarizare si arhivarea documentelor. Termen-limită: 21.03.2023, ora 16.00

3. Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs 23.03.2023, ora 10.00

4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor 24.03.2023, ora 10.00

5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor 27.03.2023, ora 10.00

6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 28.03.2023, ora 10.00

7. Susţinerea probei scrise 29.03.2023, ora 10.00

8. Afişarea rezultatului probei scrise 30.03.2023, ora 10.00

9. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise 31.03.2023, ora 10.00

10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 31.03.2023, ora 13.00

11. Susţinerea interviului 03.04.2023, ora 10.00

12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului 04.04.2023, ora 10.00

13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului 04.04.2023, ora 14.00

14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor 05.04.2023, ora 10.00

15. Afişarea rezultatului final al concursului 05.04.2023, ora 12.00

BIBLIOGRAFIA

Inspector de specialitate IA

Constituția României, republicată.

Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare,republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu
modificările și completările ulterioare.

Titlul III ale părții a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.
ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020, cu modificările și completările ulterioare.
HOTĂRÂRE nr. 93/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020.
ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ nr. 66/2011 privind prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora, cu modificările și completările ulterioare.
HOTĂRÂRE nr. 399 /2015 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate în cadrul operaţiunilor finanţate prin Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european şi Fondul de coeziune 2014-2020, cu modificările și completările ulterioare.

TEMATICA

Inspector de specialitate IA

Principii generale; Drepturi, libertati si indatoriri fundamentale; Capitolul V – administratia publica.

Principii si definitii; Dispozitii speciale.
Dispozitii generale; Solutionarea sesizarilor si reclamatiilor privind discriminarea, bazate pe criteriul de sex.
Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice.
Gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020.
Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 40/2015 privind gestionarea financiară a fondurilor europene pentru perioada de programare 2014-2020.
Prevenirea, constatarea şi sancţionarea neregulilor apărute în obţinerea şi utilizarea fondurilor europene şi/sau a fondurilor publice naţionale aferente acestora.
Regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate în cadrul operaţiunilor finanţate prin Fondul european de dezvoltare regională, Fondul social european şi Fondul de coeziune 2014-2020.

ATRIBUTIILE POSTULUI

Iniţiază/elaborează proiecte şi asigură derularea tuturor etapelor specifice ciclului managementului de proiect; cunoaște prevederile Ghidurilor specifice ale solicitantului, cu completările/modificările ulterioare aprobate și aplică prevederile acestora în activitatea pe care o desfășoară, legată de proiecte;
cunoaște și aplică prevederile Contractelor de Finanțare încheiate cu autoritățile finanțatoare;
monitorizează evoluția proiectelor de finanțare conform planificării, identifică problemele care ar putea apărea pe parcursul implementării, căuta și aplică soluții de îmbunătățire a implementării, în conformitate cu prevederile contractelor de finanțare;
urmărește încadrarea în timp a activităților proiectelor;
participă la întâlnirile cu reprezentanți ai instituțiilor responsabile pentru implementarea proiectelor finanțate
monitorizeaza proiectele de dezvoltare ce se implementează la nivel local;
participă la evaluarea cererilor privind finanţările nerambursabile de la bugetul local pentru desfăşurarea de acţiuni locale de interes general;
asigură comunicarea de specialitate cu alte autorităţi publice, organizaţii, agenţi economici şi alte instituţii;
colaborează cu instituţiile care acordă finanţări externe programelor destinate administraţiei publice locale;
înregistrează corespondenţa repartizată şi urmăreşte expedierea acesteia în termenul stabilit;
la solicitarea conducerii asigură informaţiile necesare cu privire la programele U.E. şi alte organisme finanţatoare şi aduce la cunoştinţa persoanelor interesate;
participă la toate lansările de programe pentru care este solicitat şi la toate instruirile necesare pentru întocmirea de proiecte;
răspunde de legalitatea actelor şi documentelor întocmite şi emise care ţin de specialitatea activităţii pe care o desfăşoară;
participă, împreună cu ceilalţi funcţionari la toate acţiunile iniţiate de conducerea instituţiei, pentru rezolvarea unor probleme de interes general;
conservă şi dezvoltă în condiţiile legii, relaţiile de colaborare interregionale, cooperarea cu persoane juridice române sau străine, cu organizaţii nonguvernamentale şi cu alţi parteneri sociali, în vederea finanţării şi realizării în comun a unor acţiuni, lucrări, servicii sau proiecte de interes public local;
asigură participarea la toate misiunile de verificare/audit a proiectelor în care este implicat și aduce la îndeplinire măsurile dispuse în urma desfășurării acestora, în aria sa de competență;
colaboreaza cu firmele de consultanta, asistenta tehnica, audit, publicitate pe toata perioada de implementare a proiectului;
monitorizeaza corespondenta primita in cadrul proiectelor si se asigura de transmiterea in termenul solicitat a informatiilor catre prestatori
monitorizeaza primirea informatiilor solicitate de la prestatori;
asigura distribuirea documentelor catre toti membrii echipei;
se ocupa de organizarea pe fiecare contract in parte a corespondentei aferente proiectului, opisarea, numerotarea documentelor din proiect (conform prevederilor legale);
îndeplineşte si alte sarcini specifice ce apar pe parcursul implementarii proiectului;
elaboreaza in colaborare cu ceilalti membri ai colectivului informari, rapoarte, analize si sinteze precum si alte lucrari administrative curente;
pregateste referate si alte documente interne necesare aprobarii demararii procedurilor de achizitie publica pentru contractarea serviciilor/dotarilor/executiei de lucrari ce trebuiesc achizitionate in cadrul contractelor de finantare etc.
asigura inregistrarea corespondentei expediate;
asigura fotocopierea si organizarea documentelor utilizate;
urmareste activitatile proiectului sub aspectul incadrarii in bugetul estimat;
propune alocarea resurselor financiare necesare fiecarui proiect;
colaboreaza cu firmele de consultanta, asistenta tehnica, audit, publicitate pe toata perioada de implementare a proiectului;
propune managerului/ coordonatorului de proiect efectuarea platilor catre constructori si furnizorii de servicii/dotari in concordanta cu graficul de depunere a cererilor de rambursare/cererilor de plata;
informeaza managerul de proiect despre situatia financiara a proiectului ( venituri – cheltuieli);
pregateste documentele si situatiile financiare solicitate de catre Ministere si Organismele Intermediare;
colaboreaza cu firmele de consultanta pentru intocmirea Cererilor de Prefinantare, Rambursare si Plata ale proiectului;
colaboreaza cu firmele de consultanta pentru intocmirea notificarilor catre Organismele Intermediare cu privire la orice modificare financiara survenita in cadrul proiectului, respectiv modificarea graficului de depunere a cererilor de rambursare; transfer intre liniile bugetului , etc.
colaboreaza cu Serviciul Economic in vederea deschiderii de noi conturi bancare de venituri si cheltuieli aferente proiectelor noi;
colaboreaza cu Serviciul Economic pentru deschiderea de noi conturi contabile aferente proiectelor noi (conturi dedicate proiectului in vederea evidentei separate);
verifica conform Ghidului de finantare eligibilitatea cheltuielilor ce au fost incluse in cererile de plata/rambursare de catre firma de consultanta, inainte ca cererile sa fie inaintate catre Organismele Intermediare;
ine evidenta facturilor emise de catre prestatori pe fiecare contract in parte din cadrul proiectului si a platilor efectuate catre acestia;
tine evidenta bugetului proiectului pe liniile bugetare a cheltuielilor eligibile si neeligibile;
tine o evidenta separata a corectiilor financiare ce au fost aplicate pe contractele din cadrul proiectelor;
verifica facturile emise pentru contractele de servicii, dotari si lucrari din cadrul proiectului;
inainteaza facturile fiscale in original emise de catre prestatori, impreuna cu copii ale proceselor verbale de predare-primire si receptie pentru contractele de servicii/dotari si copii ale situatiilor de lucrari pentru contractele de lucrari de executie, in vederea evidentierii acestora in contabilitate si efectuarea plăților;
va prezenta Consiliului Local al orasului Baile Herculane un raport de activitate anual;

Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0255/560439, la adresa de e-mail: primbh@yahoo.com și pe website http:/primaria-baileherculane.ro. persoană de contact: Puie Monica, având funcția de consilier superior.

Brantner 1000x100px
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/