PRIMĂRIA ORAŞULUI BĂILE HERCULANE, județul CARAŞ SEVERIN, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea unor funcţii publice de execuţie vacante în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(3) și art. VII alin. (7)/XI din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ.
Funcțiile publice scoase la concurs:
– Inspector, clasa I, grad superior, COMPARTIMENT IMPOZITE SI TAXE – 531983
– Consilier, clasa I, grad superior, COMPARTIMENT IMPOZITE SI TAXE – 218169
Data, ora și locul desfășurării probei scrise
29.08.2024 11:00, PRIMARIA ORASULUI BAILE HERCULANE
Perioada de depunere a dosarelor 29.07.2024 – 19.08.2024
Perioadă verificare eligibilitate candidați: în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la data expirării termenului de depunere a dosarelor.
Perioadă depunere contestație la verificarea eligibilității candidaților: în termen de o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului verificării eligibilității candidaților.
Perioadă soluționare contestații la verificarea eligibilității candidaților: în termen de o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.
Condiții pentru ocuparea postului
Pentru Inspector – 531983 – Clasa I, Grad superior, COMPARTIMENT IMPOZITE SI TAXE
Studii de specialitate:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
Vechime minimă în specialitatea studiilor 7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna
Pentru Consilier – 218169- Clasa I, Grad superior, COMPARTIMENT IMPOZITE SI TAXE
Studii de specialitate:
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă
Vechime minimă în specialitatea studiilor 7 ani
Durată timp de muncă: 8h/zi – 40h/saptamâna
Conţinutul dosarului de concurs și modalitatea de înscriere la concurs
Dosarul de concurs conţine, în mod obligatoriu:
1. a) formularul de înscriere prevăzut la art. 137 lit. b) din Anexa nr. 10 din OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare prin raportare la art. VII din OUG nr. 121/2023;
1. b) copia cărţii de identitate;
2. c) copia actului doveditor emis de autorităţile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naştere;
3. d) copia carnetului de muncă şi/sau a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deţinut, potrivit prevederilor din prezentul cod, după caz;
4. e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor şi altor documente care atestă efectuarea unor specializări şi perfecţionări sau deţinerea unor competenţe specifice, după caz;
5. f) copia adeverinţei care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecţie de către medicul de familie al candidatului, şi a avizului psihologic eliberat pe baza
unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităţilor specializate acreditate în condiţiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
1. g) cazierul judiciar;
2. h) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverinţa care să ateste lipsa calităţii de lucrător al Securităţii sau colaborator al acesteia, în condiţiile prevăzute de legislaţia specifică;
3. i) declaraţia pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
Modalitatea de înscriere la concurs
Potrivit dispozițiilor art. VII alin. (17) din OUG nr. 121/2023, dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat, se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat sau se poate transmite în format electronic, la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs. Dosarelor de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail indicată de autoritatea sau instituţia publică în anunţul de concurs după terminarea programului de lucru al autorităţii sau instituţiei publice, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
Pentru mai multe informa’ii: persoana de contact: Puie, Monica, consilier, 0255560439, 0255560321, primbh@yahoo.com