Aglomerație la Evidența Persoanelor Timișoara

directia de evidenta a persoanelor din Timisoara are program extins

Este aglomerație mare, în această perioadă, la Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara, astfel că cetățenii sunt rugați să se programeze din timp.

Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara recomandă cetățenilor să se programeze din timp pentru eliberarea actelor de identitate în această perioadă. Asta în contextul în care se înregistrează o creștere a numărului de solicitări pe timpul verii.

Pentru a evita eventualele neplăceri, persoanele care solicită eliberarea unui act de identitate,  din motive precum expirarea documentului, deteriorarea, schimbarea domiciliului, a numelui sau a fizionomiei sau altele, trebuie să își planifice din timp depunerea documentelor”, a transmis instituția.

În prezent, Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara funcționează la capacitate maximă și a suplimentat numărul ghișeelor de lucru. Astfel, dacă în vara anului trecut erau disponibile șapte ghișee, în prezent cetățenii au la dispoziție opt ghișee, dintre care Ghișeul 8 este destinat persoanelor vârstnice, cazurilor sociale și urgențelor justificate. Accesul la acest ghișeu se face în baza unui număr de ordine, eliberat la sediul Direcției.

„Cu toate aceste măsuri, creșterea numărului de solicitări, alături de durata mai mare necesară pentru preluarea cererii pentru eliberarea Cărții Electronice de Identitate (CEI), determină timpi de așteptare mai mari decât în mod obișnuit. În acest context, cele mai apropiate programări disponibile sunt în cursul lunii august”, a detaliat Direcția de Evidență a Persoanelor Timișoara.

Cererile pentru eliberarea cărților electronice de identitate se depun cu programare online, pe portalul Ministerului Afacerilor Interne. Interfața de programare HUB MAI va fi optimizată în perioada următoare, astfel încât să prioritizeze programările pentru persoanele cu act de identitate expirat, pentru minorii care împlinesc vârsta de 14 ani, precum și pentru persoanele care solicită schimbarea numelui.

În ceea ce privește termenele medii de emitere a actelor de identitate, Ministerul Afacerilor Interne estimează că acestea vor fi: 5 – 7 zile lucrătoare pentru Cartea Electronică de Identitate; 30 de zile pentru Cartea de Identitate Simplă; minimum 20 de zile pentru Cartea de Identitate.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/