Abundenţă de oferte la Imperial Market pentru mesele îmbelşugate de sărbători

Cel mai mare magazin alimentar din Clisura Dunării continuă să vină cu oferte de nerefuzat, gata să asigure meniul complet și complex al meselor de sărbători pentru miile de clienți care îi calcă pragul.

Gândit după modelul lanțurilor de magazine din marile orașe, Imperial Market rezolvă una dintre cele mai curente probleme ale cumpărătorului secolului XXI. Astfel, cu un singur drum la spațiosul magazin care găzduiește o gamă variată de produse (produse alimentare, produse de îngrijire personală, cele pentru curățenia propriului cămin, dar și standuri atent organizate cu decorațiuni de Crăciun), clienții reușesc să parcurgă tot ce au avut prevăzut pe bilețelul bine pus la punct de acasă, timpul prețios câștigat putând fi direcționat spre familie, dar mai ales spre activitățile pe care le pot întreprinde împreună, mai ales în această perioadă nu tocmai roz din pricina contextului epidemiologic.

Despre cum a reușit să facă față provocărilor pandemiei și dacă situația creată de noul coronavirus a avut (sau nu) un impact asupra personalului angajat, omul de afaceri Dorin Crivacucea a ținut să precizeze:

„Segmentul alimentar nu a avut nicio problemă de la începutul pandemiei. Magazinul nostru a funcționat normal și nu am fost nevoiți să facem disponibilizări. Din contră, angajații au avut salariile la fel, dacă nu crescute, conform graficului de salarizare pe anul 2020. Singurele probleme au fost legate de aprovizionarea cu făină și drojdie. Asta imediat la început. Nu am dispus o perioadă de aceste două produse, însă nu doar noi, ci și alte magazine, noi nefiind producători. Astăzi, lucrurile decurg normal, fără alte impedimente”.

Întrucât mai sunt doar câteva zile până când familiile se vor reîntregi în jurul meselor îmbelșugate de sărbători, antreprenorul spune că a reușit, cu ajutorul producătorilor și distribuitorilor, să vină cu cele mai avantajoase oferte, în special la carnea de porc, cea care nu poate lipsi din meniul bunătăților atent pregătire de Crăciun sau Revelion:

„Împreună cu distribuitorii și producătorii noștri am creat oferte foarte bune și nu cred că cineva a avut prețuri mai avantajoase. Toate ofertele pe care le primim le dăm mai departe către clienți. Nu încercăm să mărim prețurile prin mărirea adaosului. Dacă marfa se ieftinește, produsele sunt mai ieftine și la noi. Nu ținem pentru noi nimic în plus. Am avut prețuri mai mici cu 20% în special la carne, acolo unde vânzările au fost foarte mari. Românul, de sărbători, cumpără și prețurile au fost pe măsură. De asemenea, avem oferte săptămânale la varii produse. Împreună cu furnizorii/producătorii deținem un program de oferte pe care îl respectă fiecare pe întreg parcursul anului”.

În atenția celor care au lăsat cumpărăturile de sărbători pe ultima sută de metri, iată programul de funcționare al magazinului Imperial Market în perioada următoare:

– 24.12.2020 – între 07.00-19.00;

– 25.12.2020 – închis;

– 26.12.2020 – închis;

– 27.12.2020 – între 07.00-19.00;

– 28.12.2020 – între 07.00-21.00;

– 29.12.2020 – între 07.00-21.00;

– 30.12.2020 – între 07.00-21.00;

– 31.12.2020 – între 07.00-19.00;

– 01.01.2021 – închis;

– 02.01.2021 – închis;

– 03.01.2021 – între 07.00-19.00;

– 04.01.2021 – între 07.00-21.00.

Chiar dacă business-ul pe care îl deține nu a întâmpinat probleme în decursul anului, spre finele lui 2020, antreprenorul bănățean are totuși un mare regret și anume acela că nu îl va mai putea aduce pe Moș Crăciun, cu tirul său îmbelșugat, astfel încât să-i bucure pe cei mici, evenimentul fiind anulat tocmai din cauza noului coronavirus:

„Ne pare rău că nu mai putem să ne bucurăm, împreună cu cei mici, așa cum am făcut-o ani de zile, de tirul lui Moș Crăciun. Pandemia a întrerupt organizarea evenimentului. E trist că nu putem ajunge la fiecare copil, dar sperăm ca, de Paște, să putem fi alături de toți copiii, să fie altceva”.

Cum incertitudinea creată de situația epidemiologică și-a lăsat amprenta asupra anului care se apropie de sfârșit, Dorin Crivacucea nu s-a hazardat în planuri pentru 2021, însă a ținut să le transmită tuturor un călduros „Crăciun Fericit”:

„Pentru anul care vine, prima noastră grijă este cea legată de oameni, de personalul care este alături de noi. Cu ajutorul angajaților am ajuns unde am ajuns și împreună am făcut tot ceea ce am făcut. Dacă ei sunt mulțumiți, suntem mulțumiți și noi. Încercăm să creștem salariile. Legat de pandemie și de tot ceea ce se întâmplă, pentru anul viitor nu poți face niște preconizări pentru că nimic nu mai e sigur. Se poate ajunge din nou în starea de urgență, se poate închide magazinul și, sigur, putem asista din nou la situația cozilor create în fața magazinelor alimentare. Tot ce pot să le transmit oamenilor este să aibă grijă de ei, să rămână acasă și petreacă sărbătorile în liniște, așa cum ne îndeamnă autoritățile. Eu cred în această pandemie și subliniez că, numai cine nu a trecut prin asta, nu crede”.