390 de copii din Caraș-Severin au de acum ghetuțe noi!

campanie umanitară Ghetuțele lui Moș Crăciun

Campania umanitară „Ghetuțele lui Moș Nicolae”, acțiune  adresată copiilor și tinerilor din Caraș-Severin mai puțin norocoși, proveniți din familii defavorizate, a ajuns la final. Sute de suflete au încălțări noi și călduroase.

Dar din dar se face RAI, asta au simțit pe pielea lor cei 390 de copilași din județul Caraș-Severin care de acum nu mai simt frigul iernii și răceala la picioare, datorită gestului umanitar făcut de oameni cu inimă mare.

Asociația Tinerilor Ortodocși din Banatul de Munte și Episcopia Caransebeșului inițiatorii proiectului, ce se derulează încă din 2018, prezintă bilanțul campaniei 2023, mai exact: 390 de perechi de ghete dăruite,  58.541 lei – valoarea în bani a campaniei, 97 de voluntari implicați.

Rezultatele campaniei în cele 6 filiale ATOR:
ATOR Reșița
–  122 de perechi de ghete
– 18.861 lei – valoarea campaniei
– 26 de voluntari
Coordonatori campanie: Anamaria Iovu și Sebastian Kradyel
ATOR Caransebeș
-95 de perechi de ghete
-12.084 lei – valoarea campaniei
-6 voluntari
Coordonator campanie: Antonia Ciucur
ATOR Valea Bistrei
-62 de perechi de ghete
-7.061 lei – valoarea campaniei
– 17 voluntari
Coordonator campanie: Simion Bîca
ATOR Oravița
-48 de perechi de ghete
-8.500 lei – valoarea campaniei
-11 voluntari
Coordonator campanie: Natalia Iacob
ATOR Valea Cernei
-40 de perechi de ghete
-9.100 lei – valoarea campaniei
-30 de voluntari
Coordonator: Iohana Bubă
ATOR Bocșa
-23 de perechi de ghete
-2.935 lei – valoarea campaniei
-7 voluntari
Coordonator: Angelo Ababei

Bilanțul conține rezultatele obținute la nivelul filialelor ATOR, în colaborare cu 11 parohii din cuprinsul Episcopiei Caransebeșului: Intrarea Domnului în Ierusalim Caransebeș, Măru, Moniom, Adormirea Maicii Domnului Bocșa, Bârza, Topleț, Mehadia, Valea Bolvasnița, Petnic, Sf. Prooroc Ilie Oravița, Adormirea Maicii Domnului Oravița.

„Felicitări tuturor celor implicați și mulțumiri tuturor celor care au sprijinit și au donat în cadrul campaniei!”

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/