22 de idei au fost înscrise în concursul de design al biletului unic de vizitare pentru muzeele din Timișoara

Muzeul National de Arta din Piata Unirii din Timisoara

S-a încheiat perioada de depunere a proiectelor în cadrul concursului demarat de Muzeul de Artă din Timișoara, în finalul căruia se va stabili modelul grafic al biletului unic de vizitare a muzeelor din oraș. Câștigătorul va fi anunțat săptămâna viitoare. 

Consiliul Județean Timiș și-a propus să introducă acest bilet unic de vizitare al muzeelor de Artă, al Banatului și Muzeului Satului, în perspectiva 2023, când Timișoara va fi Capitală Europeană a Culturii. Proiectul face parte din strategia culturală a județului stabilită pentru anii 2018-2022.

„Au fost centralizate aproximativ 22 de propuneri și puse la dispoziția comisiei. Comisia este formată din patru specialiști, profesori de la Facultatea de Arte și Design, doi graficieni și doi designeri, din echipa de conducere, alături de managerii muzeelor și un reprezentant al CJT. Rezultatele se vor comunica cel mai probabil luni, în baza evaluărilor făcute de membri juriului. Au fost proiecte foarte interesante, variate, diverse atât prin cromatică, cât și prin abordarea compozițională și suntem convinși că alegerea juriului va fi una onorabilă care va pune în valoare cele trei muzee prin biletul votat.”, a declarat Filip Petru, directorul interimar al Muzeului de Artă din Timișoara.

gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

CJT urmează, potrivit convenției ce urmează să fie semnată între administrația județeană și managerii celor trei muzee, să stabilească exact cadrul legal pentru implementarea „Biletului unic de vizitare” și valoarea biletului, precum și a abonamentului săptămânal și/sau lunar. La rândul lor, Muzeul Național al Banatului Timișoara, Muzeul Național de Artă Timișoara și Muzeul Satului Bănățean Timișoara se angajează să implementeze proiectul, să stabilească formatul și designul biletului unic de vizitare, precum și a abonamentului.

Tot muzeele se angajează să asigure accesul vizitatorilor la toate obiectivele turistice din incinta proprie, pe baza biletului unic de vizitare și a abonamentului săptămânal și/sau lunar achiziționate de la oricare dintre instituțiile publice de cultură partenere. Convenția-cadru se va încheia pe o durată de 3 ani și va intra în vigoare la data semnării sale de către părți, cu posibilitatea prelungirii, în condițiile legii.

1000x100 (4) publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/