Semeringul bănăţean.Vezi cât plătim pentru asta!

Soarta celei mai vechi căi ferate din ţară, Oravița – Anina, este în mâinile Consiliului Județean Caraș Severin după ce CFR a solicitat forului judeţean implicarea financiară în problemele cu care se confruntă pe acel tronson.  Conducerea judeţului și-a dat acceptul în acest sens prin semnarea unui acord de principiu.

În cadrul ultimei ședințe a forului județean a fost dezbătută problema finanțării pentru calea ferată Oravița – Anina. Compania feroviră a solicitat participarea Consiliului Județean Caraș Severin la subvenționarea cheltuielilor pe care le presupune tronsonul. În prezent, administrarea rutei generează pierderi lunare de aproximativ 190 de mii de lei. ”Vom ține în funcțiune calea ferată Oravița – Anina, cu diverse finanțări, și europene și de la Consiliu Județean, și cu subvenții de la Ministerul Transporturilor”, a dat asigurări Sorin Frunzăverde.

Ministerul Transporturilor suportă peste 50 la sută din suma necesară menținerii activității pe tronsonul de cale ferată Oravița – Anina. Prin acordul de principiu semnat, Consiliul Județean Caraș-Severin se angajează să asigure restul banilor necesari menţinerii în funcţiune a “Semeringului bănăţean”.