Mortul de la groapă! …

Campania electorală îmbracă tot felul de modalităţi de a atrage atenţia. Unele vesele sau de speriat vietăţile care trec pe stradă, ori de-a dreptul dramatice. Pentru echilibru, vă prezint două, una a ARD-ului, alta a USL-ului, să dovedim astfel că suntem imparţiali şi prezentăm numai şi numai adevărul. Paranteză. Unii, care ne tot reproşează că suntem tendenţioşi şi nu spunem adevărul, se arată furioşi de-a dreptul, acuzându-ne de toate nenorocirile lumii. Măi, berbecilor. E clar că n-aţi aflat nici până azi care sunt menirile presei. Ei bine, ele sunt trei mari şi late: să distreze, să informeze şi să dezinformeze. Adevăr, obiectivitate sunt simple bazaconii. Ce e ăla adevăr? Ce e aia obiectivitate? Răspundeţi. Pe scurt. N-am nervi să citesc prostii mai lungi de trei sute de semne. Închid paranteza. Deci. Un bener uriaş al ARD-ului, conţinând sloganul „Cu inima alături de tine”, este aşezat pe gardul unui cimitir! Un efect ar fi acela că morţii din cimitirul cu pricina l-ar putea trage de mânecă pe candidatul de pe bener şi i-ar cere să treacă în programul  lui câte o inima de fiecare, ca să-l voteze. Dar mortul de la groapă nu se mai întoarce. Ca însuşi PDL-ul, cu Pomădatu cu tot. Cam sinistră toată povestea, drept urmare, să punem o bulină roşie, chiar dacă nu se mai pune. De partea cealaltă, un bener USL, tot horror, aşezat pe o firmă de pompe funebre. Din care ne priveşte un candidat care speră să scape cu viaţă după alegeri. Sau îşi ia, de pe-acum, măsuri de prevedere? Ferească Dumnezeu! Acest mod de a-ţi face campanie îmi sugerează că vitejii candidaţi, care dorm liniştiţi cu lumina stinsă, au un simţ al umorului deosebit de dezvoltat. Or, dacă este cu adevărat aşa, înseamnă că în România nu e chiar totul pierdut. Ghiciţi însă, cine este cu totul şi cu totul pierdut în România. Corect. Băsescu Traian. Săracul, deja începe să mă umple de milă. Una-două, iese la televizor şi urlă în stânga şi în dreapta tot felul de invective la adresa puterii. Chiar nu pricepe că nu se mai uită nimeni în gura lui? Şi, cum apare, românii o dau pe table? Chiar să nu priceapă că fiecare apariţie a sa în public mai aduce un procent USL-ului? Să-i dea înainte!