Mai multe drumuri din Caraș-Severin s-au transformat în șantiere, dar numai pentru plombări!

În Caraș-Severin, în momentul de față, la capitolul infrastructură din bani europeni se derulează unul dintre cele mai valoroase proiecte, însă atunci când vine vorba despre alte lucrări, fondurile primite de la nivel central pentru sunt aproape inexistente.

Banii alocați de la centru sunt puțini, iar de cele mai multe ori inexistenți. Astfel că, pe plan județean, autoritățile trebuie să se descurce așa cum pot. Asta înseamnă pietruiri sau plombări pe alocuri, în zonele în care șoseaua o impune sau primarii o cer.

„Veștile sunt bune, se lucrează pe DJ 571 C și DJ 571 J, ce leagă Moldova Nouă de Moldovița, dar și pe DJ 571, pe cel care duce la Moldovița. Oamenii trebuie să înțeleagă faptul că aceste lucrări sunt suficiente în prezent, mai ales că în viitorul apropiat încep lucrările de apă și canalizare, cea mai amplă investiție care se derulează în oraș în momentul de față, a declarat Matei Lupu, primarul orașului Moldova Nouă.

În ce îi privește pe oficialii Direcției de Administrare a Domeniului Public și Privat Caraș-Severin, directorul executiv adjunct al instituției, Marius Andrițoi, a spus că, în prezent, se lucrează pe mai multe drumuri, iar în special este vorba despre reprofilări plombări.

În programul de pietruire din această vară mai intră și DJ 572 Surducu Mare-Brezon-Forotic, DJ 582 D Văliug-Crivaia, DJ 608 de la Băile Herculane, dar și 586 intersecție cu 581, Reșița-Ocna de Fier-Bocșa.