Economia Aninei abia a încăput în două volume!

casinoherculane by sungarden alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24

În ziua a doua a Rusaliilor, Centrul de Afaceri din Anina a fost gazda lansării a încă două volume din monografia orașului din inima Munților Aninei.
La scurt timp după ce au văzut lumina tiparului primele două volume despre monografia Aninei, „Anina – geogafie şi istorie” (septembrie 2015) și „Anina – Cultura şi viaţa socială” (februarie 2016), ieri, la Centrul de Afaceri din localitate, autorii Alin Muntean -preot paroh al Bisericii Ortodoxe din Anina şi Cristian-Liviu Mosoroceanu – jurnalist și scriitor, au lansat alte două volume monografice, subiectul abordat în aceste două volume fiind viața economică a orașului Anina, de unde și titlul lucrărilor: „Economia Aninei”.

[slickr-flickr search=”sets” set=”72157669465465982″]

promovare banner maxagro Muzeul TM

Volumele au fost finanțate cu sprijinul Primăriei și Consiliului Local Anina, la fel ca și precedentele două, iar lucrările biografice sunt rodul unei munci asidue și unei documentări complexe. Timpul scurt în care cele două volume au văzut lumina tiparului i-a făcut pe cei doi autori să-și piardă multe nopți, după cum a declarat Alin Muntean. La eveniment au participat scriitori, critici, profesori din oraș, oameni de cultură, dar și oficialități din cadrul Primăriei și Consiliului Local Anina. Despre volumele apărute la Editura EUBEEA din Timișoara au vorbit jurnalistul, scriitorul și editorul Ilie Chelaru, cel care a și moderat acest eveniment, dar a fost și îndrumătorul celor două volume monografice, criticul Gheorghe Jurma, Mihai Chiper – directorul Casei de Cultură din Anina, scriitorul și președintele Forului German – Erwin Josef Ţigla, inginerul Gheorghe Tarasof, primarul Aninei – Gheorghe Românu, cei doi autori și alți invitați. Toți cei care și-au exprimat părerea despre cele două volume au subliniat importanța acestui capitol din monografia orașului pentru conservarea patrimoniului economic, dar și o bună oportunitate pentru tânăra generație de a-și cunoaște trecutul economic al orașului în care s-au născut și locuiesc.

1000x100 (2) STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/