După ce li s-au mărit salariile, angajații din Primăria Caransebeș au parte și de un bonus de Paşte!

Angajații Primăriei Caransebeș nu trebuie să-și facă iluzii că vor primi prime de Sărbătorile Pascale, însă se pot aștepta la vouchere de vacanță. Prezent în redacția Express de Banat, directorul economic al Primăriei, Horia Irimia, a spus lucrurilor pe nume.

Legea salarizării personalului bugetar nu permite în acest an acordarea de prime, spune Horia Irimia. „Legea nu o facem noi, o face Parlamentul. S-au dat niște ordonanțe de către Guvern, la sfârșitul anului trecut, care spune că nu se mai pot da prime. Ce este noutate, într-adevăr, conducerea Primăriei au spus să dăm aceste vouchere de vacanță. Nu știu însă dacă se va reuși achiziția până de Paște, pentru că ziua de plată în Primărie este în 10 ale fiecărei luni, iar Paștele va fi sărbătorit în 9 aprilie. Noi am fi vrut să plătim în 5 aprilie, dar mai sunt câteva zile și vom stabili exact”, a menționat Horia Irimia, care a mai adăugat că banii au fost prevăzuți în buget.

Potrivit prevederilor în vigoare, bugetarii din instituțiile și autoritățile publice, precum și din cadrul operatorilor economici ai statului pot beneficia, până la 30 noiembrie 2018, de o indemnizație de vacanță, denumită voucher de vacanță, în cuantum de 1.450 de lei, pentru un salariat. Comenzile de achiziție de vouchere de vacanță trebuie transmise unităților emitente de către angajatori și vor cuprinde cel puțin următoarele informații:

  • numele și prenumele beneficiarilor cărora li se acordă voucherele;
  • codul numeric personal al fiecărui beneficiar, în cazul voucherelor pe suport hârtie;
  • numărul voucherelor de vacanță pentru fiecare beneficiar;
  • valoarea nominală a voucherului de vacanță și valoarea nominală totală a voucherelor de vacanță acordate fiecărui beneficiar.