Supermarketul Kaufland își mituieşte clienții nemulțumiți

O reșițeancă a vrut să se bucure de oferta supermarketului Kaufland, așa cum scria la raft. Ghinionul însă a făcut ca în momentul în care a ajuns la casă să constate că, de fapt, nu a fost vorba despre nicio ofertă. Ca să o calmeze, angajații de la Reșița au încercat chiar să o mituiască.

Angajații Supermarketului Kaufland din Reșița au avut mari bătăi de cap în weekend, după ce au încercat încă o dată să îi prostească pe clienți cu „ofertele” lor imbatabile. Numai că, de această dată, clientul supărat este hotărât să depună astăzi reclamație la Oficiul pentru Protecția Consumatorilor. „La casa de marcat am constatat că prețul era altul, adică 8,19 lei. Am refuzat achiziționarea produsului. Pe lângă acest produs, am vrut să cumpăr și o pungă de aripioare de pui congelate, care la casa de marcat nu au putut fi înregistrate pentru ca nu aveau cod de bare. Nimeni de la Kaufland nu mi-a oferit o altă variantă pentru acest produs fără cod de bare astfel, am fost nevoită să renunț la el”, spune reșițeanca Oana Tobă, supărată foc pe faptul că angajații încearcă să prostească oamenii care intră încrezători pentru a-şi face cumpărăturile.

Neplăcerile unei zile de weekend nu s-au oprit aici, tânăra neavând unde să reclame peripețiile prin care a trecut. Mai mult decât atât, directorul sucursalei Reșița i-a oferit chiar și o „mică atenție”, ca să facă totul uitat. „Am cerut o condică de reclamații și nimeni nu a avut nici un răspuns. Ne-am dus la biroul de Relații cu clienții, unde atitudinea doamnei de acolo lăsa foarte mult de dorit, nefiind deloc interesată de soluționarea problemei mele. Am așteptat 20 de minute până s-au hotărât să-l cheme pe directorul lor. Acesta a încercat să mă convingă că nu prea are ce să facă, că astfel de probleme sunt frecvente și oarecum normale, din punctul lui de vedere și, mai rău, mi-a oferit o cutie de bomboane și 2 căni cu sigla Kaufland, ca să-mi închidă gura. Le-am refuzat și le-am cerut condica de reclamații. Dar se pare că nu au așa ceva”, spune revoltată Oana Tobă.

Ca să îndrepte lucrurile, a făcut o sesizare în scris atât pentru Supermarketul Kaufland, cât și pentru Oficiul pentru Protecția Consumatorului. Prin urmare, tânăra va merge astăzi la OPC, ca să vadă dacă este firesc ca un astfel de magazin să își sfideze clienții.