Clienții Mona Lisa au tolerat produsele pline de mucegai. Vezi ce plângere au depus la OPC!

Interceptările care s-au scurs în presă incriminează grav lanțul de magazine al omului de afaceri Bondoc. În aceeași situație sunt și asociații săi, dar și mai mulți șefi de unități din Reșița și Caransebeș.

Dacă Direcția Sanitar Veterinară și pentru Siguranța Alimentelor este obligată să verifice firmele care produc și comercializă produse din carne, instituția care gestionează sesizările oamenilor pentru problemele pe care le întâmpină este Oficiul pentru Protecția Consumatorilor. Surse apropiate Express de Banat susțin că niciun client Mona Lisa nu a depus plângere la sediul instituției pentru carnea stricată pe care să o fi cumpărat din magazin. Mai mult, referitor la magazinele omului local de afaceri Bondoc, OPC a primit o singură la reclamație, dar care s-a referit la o înghețată cumpărată din societatea comercială vizată.

În ce privește rezultatul controalelor tematice, pe care și Oficiul pentru Protecția Consumatorilor le primește de la nivel central, surse oficiale au declarat că singurele nereguli depistate în magazine au fost legate de neetichetarea corespunzătoare a produselor.

Chiar și așa, cum cotidianul online relata recent, cei care răspund direct și sunt obligați să facă periodic controalele în această arie de activitate sunt inspectorii Direcției Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor. De altfel, de la conducerea acestei instituții, cumpărătorii Mona Lisa din Reșița, Caransebeș, dar și din împrejurimi încă așteaptă rezultatul controalelor sau o explicație prin care detalieze cum a fost posibilă scoaterea la vânzare a unor cantități impresionante de carne mucegăită sau urât mirositoare, așa cum reiese din conversația asociaților cu șefii de magazin.

Comments

  1. Adrian says:

    A verificat cineva cantarele din magazinele Monalisa.Sa faca asta OPC UL sa vedeti surprize !!!!!