Căldura și apa caldă, subiect de scandal în instanță

Deși serviciile pe care le primesc oamenii de la operatorul care furnizează căldură și apă caldă în sistem centralizat sunt deficitare, iar periodic sunt sistate din cauza datoriilor, pentru soarta societății se duce o luptă acerbă. Ba mai mult, oficialii de la CET vor să mute neînțelegerile cu Primăria în instanță.

Licitația organizată la finele anului trecut de reprezentanții municipalității reșițene îi nemulțumește în continuare pe cei care conduc CET 2010. Acțiunea viza concesionarea serviciilor pe care le oferă societatea aflată acum în subordinea consiliului local. „Noi am participat la licitație ca să preluăm serviciile, dar credem că ni s-a făcut o mare nedreptate. Odată am fost declarați eligibli, altă dată nu am mai fost eligibili. Nu am mai înțeles nimic, astfel că am urmat calea legii și am făcut o plângere prealabilă pe care am adresat-o consiliului local. Aceeași plângere am transmis-o și la ANRSC”, a spus Aurel Marinescu, directorul SC CET 2010 SA. Acesta a adăugat că pasul următor este instanța.

În ce privește municipalitatea reșițeană, edilul-șef a mai răspuns provocării lansate de conducerea societății reșițene. „Au datorii, nu au prezentat un plan de investiţii, nici plan de dezvoltare şi, în plus, firma are datorii. Ori sunt şi alte societăţi cu bani, interesate să preia termia. Am trimis adrese autorităţilor să vedem dacă în aceste condiţii CET poate primi în concesiune serviciul. Dacă răspunsul este negativ, se organizează încă o licitaţie”, a spus primarul Mihai Stepanescu.