Și-a transformat numele în brand: Leonard Design!

gif card de energie dacus 1000x100 alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24

Mulți dintre oamenii de afaceri din Reșița au renunțat la investiția pe care au făcut-o, din cauza crizei economice. Nu același lucru l-a făcut și tânărul Emanuel Leonard, care în ciuda dificultăților financiare prin care au trecut firmele și oamenii nu a renunțat la visul său: acela de a deveni un om de afaceri de succes.

Emanuel Leonard și-a început afacerea în 2006, cu producția de jaluzele verticale. Doi ani mai târziu, a început să comercializeze tâmplărie PVC din aluminiu și lemn. Inițial, a avut la Reșița numai un punct de lucru cu doar trei angajați și lua produse în custodie, ca să le expună spre vânzare. Dificultățile de la începutul oricărei afaceri însă, au fost depășite, iar investiția sa s-a dezvoltat.

publicitate online in ziar Express de Banat

„În 2009, am început exportul pentru tâmplărie PVC, având avantajul că lucrez cu cea mai mare fabrică producătoare de PVC din România. Aceasta este amplasată la Oradea, iar angajații săi asamblează produse de calitate germană, cu cel mai bun coeficient termic. De altfel, toate produsele comercializate de Leonard Design au certificate de calitate, emise de Institutul de Control al Calității din Germania”, spune tânărul, care s-a maturizat odată cu afacerea sa.

În prezent, Leonard Design exportă tâmplărie PVC în țări precum Franța, Belgia, Italia și Austria. „Am stabilit contacte cu firme din străinătate, care își aprovizionează în permanență magazinele cu produsele firmei mele”, a adăugat Emanuel Leonard, care a ajuns acum să aibă o cifră de afaceri de 1,5 milioane de lei pe an.

Planuri pentru viitor
Și pentru că Emanuel dorește să își alimenteze în continuare frumosul vis de a deveni un om de afaceri cunoscut în Banat, ideile sale de extindere a investiției nu se opresc aici. „Recent, am înființat trei birouri de tip call center, prin care operatorii identifică potențialii clienți din rândul persoanelor juridice din străinătate. Operatorii pe care i-am angajat vorbesc italiană, franceză și germană. Am ales, de altfel, cele trei țări, pentru că toți clienții pe care i-am avut din aceste zone au pus accent pe calitatea produselor comercializate de firma noastră”, spune tânărul.

Concretizarea visului său nu ar fi fost posibilă dacă nu și-ar fi neglijat viața personală. „Lucrez la foc continuu și am noroc de faptul că o am lângă mine pe Diana, soția mea, care mă sprijină și mă înțelege”, subliniază omul de afaceri.

publicitate Timisoara banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/